diumenge, 20 d’octubre del 2013

Presentació del bloc

Benvinguts al bloc d'informació sobre l'Agrupació Musical de Cerdanyola del Vallès (AMCV). 

Sóc el Jaume Palomar, estudiant de 1r de periodisme de la UAB, i aquest bloc és una activitat pràctica de l'assignatura "escriptura en premsa".

Aquí podreu trobar la informació d'actualitat d'una de les entitats culturals més importants de Cerdanyola del Vallès. En la meva opinió, l'Agrupació Musical, formada per un banda i una coral, necessita un espai d'informació per fer arribar al públic les seves activitats i novetats que desenvolupa. Per això, en el bloc podreu trobar informació sobre concerts, sobre actes, entrevistes, fotos, vídeos, estadístiques, etc.

A més a més, el bloc tindrà un espai destinat a les notícies sobre la UAB i la facultat de comunicació que els professors de l'assignatura considerin oportunes de publicar. Aquesta informació es podrà trobar en la última pestanya de la barra superior del bloc amb el títol "Notícies UAB". Tot i això, la informació majoritària serà sobre l'AMCV.


Amb aquest web, procuraré com a objectiu millorar el meu estil i la meva tècnica d'escriptura en premsa. A més, m'ajudarà a agafar experiència en aquest camp.


Espero que gaudiu d'aquest bloc igual del que ho faré jo publicant-hi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada